ОПШТИНСКО ПРАВОБРАНИЛАШТВО ОПШТИНЕ БАЧКА ТОПОЛА
ОПШТИНСКО ПРАВОБРАНИЛАШТВО ОПШТИНЕ БАЧКА ТОПОЛА
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА
На основу члана 54. Закона о државним службеницима („Службени гласник РС“, бр. 79/05, 81/05 – исправка, 83/05 – исправка, 64/07, 67/07-исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 97/14, 94/17, 95/18 и 157/20 и 144/22) и члана 9. став 1. Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Сл. гласник РС“, бр. 2/19 и 67/21) и Закључака Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 број: 112-5635/2024 од 26. јуна 2024. године и 51 број: 112-11759/2024 од 27. новембра 2024. године, оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се радна места попуњавају: Министарство финансија, Београд, Кнеза Милоша 20.
II Радна места која се попуњавају:
1. Радно место за нормативне и аналитичке послове из области осигурања, у звању самостални саветник
Група за осигурање и непокретности, Сектор за финансијски систем
1 извршилац
Опис послова: Припрема и учествује у изради нацрта закона и предлога подзаконских аката, односно стручних основа за израду нацрта закона и предлога подзаконских аката из области система осигурања (укључујући осигурање депозита и осигурање стамбених кредита); учествује у радним групама у вези са припремом и израдом прописа који се тичу система осигурања; прати упоредно законодавство и праксу из области система осигурања (укључујући осигурање депозита и осигурање стамбених кредита) и упоређује праксу са стандардима Европске уније, међународних организација, међународних споразума и конвенција; учествује у активностима усмереним на праћење рада органа управљања у друштвима за осигурање чији је акционар Република Србија, њихових пословних резултата, као и у oргaнизацији и спрoвoђењу пoступака прoдaje aкциja у њима, припрема и израђује анализе, информације и извештаје из области система осигурања (укључујући осигурање депозита и осигурање стамбених кредита); учествује у припреми извештаја у циљу реализације Споразума о стабилизацији и придруживању ЕУ; припрема и израђује мишљења из области система осигурања (укључујући осигурање депозита и осигурање стамбених кредита), сарађује са Народном банком Србије, Националном корпорацијом за осигурање стамбених кредита, Агенцијом за осигурање депозита у вези функционисања система осигурања, Удружењем осигуравача Србије; обавља и друге послове по налогу руковoдиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне области економске или правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 5 година радног искуства у струци; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
2. Радно место за организацију послова припреме тендера и управљање пројектима и уговорима, у звању виши саветник
Одсек за уговоре о извођењу радова финансираних од стране ЕУ, Одељење за припрему тендера и управљање пројектима и уговорима - Сектор за уговарање и финансирање програма из средстава Европске уније
3 извршиоца
Опис послова: Организује припрему документа која подлежу контроли квалитета и ex-ante контроли Делегације Европске комисије; организује припрему и прати спровођење плана јавних набавки; организује припрему и расписивање поступака јавних набавки у складу са планом јавних набавки; координира припрему и објављивање информација за потенцијалне понуђаче; прати спровођење уговора и врши контролу извештаја (административну и на лицу места); обављања послове у циљу контроле тендерске документације; предлаже и спроводи измене (анексирање) уговора; обавља послове у складу са интерним процедурама и друге послове по налогу шефа Одсека.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких, техничко-технолошких или природно-математичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 7 година радног искуства у струци; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
3. Радно место за организацију послова управљања уговорима прекограничне сарадње, у звању виши саветник
Одељење за управљање уговорима прекограничне сарадње - Сектор за уговарање и финансирање програма из средстава Европске уније
2 извршиоца
Опис послова: Организује припрему докумената за уговоре у оквиру програма прекограничне сарадње која подлежу контроли квалитета и ex-ante контроли Делегације Европске комисије; организује припрему и прати спровођење плана јавних набавки за уговоре у оквиру програма прекограничне сарадње; координира припрему и расписивање поступака јавних набавки у складу са планом јавних набавки за уговоре у оквиру програма прекограничне сарадње; координира припрему и објављивање информација за потенцијалне понуђаче; прати спровођење уговора у оквиру програма прекограничне сарадње и врши контролу извештаја (административну и на лицу места); обавља послове у циљу контроле тендерске документације за уговоре у оквиру програма прекограничне сарадње; предлаже и спроводи измене (анексирање) уговора; обавља послове у складу са интерним процедурама и друге послове по налогу начелника Одељења.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких, техничко-технолошких или природно-математичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 7 година радног искуства у струци; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
4. Радно место за организацију спровођења поступка оцењивања понуда и уговарање пројеката у области изградње институција и друштвеног развоја, у звању виши саветник
Одсек за организацију поступка оцењивања понуда и уговарање пројеката у области изградње институција и друштвеног развоја, Одељење за организацију поступка оцењивања понуда и уговарање - Сектор за уговарање и финансирање програма из средстава Европске уније
1 извршилац
Опис послова: Организује спровођење оцењивања понуда и уговарања пројеката у складу са важећим роковима у области изградње институција и друштвеног развоја; контролише извештаје о спроведеним поступцима оцењивања и надзире поступања у вези са понудама и пријавама за учешће у поступку јавних набавки; надзире поступак припреме и потписивања уговора; води евиденцију закључених уговорима; припрема анализе и извештаје спроведених поступака оцењивања понуда и уговарања; предлаже унапређење и измене процедура; контролише документа из делокруга Одсека која подлежу контроли квалитета и ex-ante контроли Делегације Европске уније; припрема извештаје из делокруга Одсека и обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких, техничко-технолошких или природно-математички наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 7 година радног искуства у струци; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
5. Радно место за организацију спровођења поступка оцењивања понуда и уговарање пројеката у области економског развоја и енергетске ефикасности, у звању виши саветник
Група за организацију поступка оцењивања понуда и уговарање пројеката у области економског развоја и енергетске ефикасности, Одељење за организацију поступка оцењивања понуда и уговарање - Сектор за уговарање и финансирање програма из средстава Европске уније
2 извршиоца
Опис послова: Организује спровођење оцењивања понуда и уговарања пројеката у складу са важећим роковима у области економског развоја и енергетске ефикасности; контролише извештаје о спроведеним поступцима оцењивања и надзире поступања у вези са понудама и пријавама за учешће у поступку јавних набавки; надзире поступак припреме и потписивања уговора; води евиденцију закључених уговора; припрема анализе и извештаје спроведених поступака оцењивања понуда и уговарања; предлаже унапређење и измене процедура; контролише документа из делокруга Групе која подлежу контроли квалитета и ex-ante контроли Делегације Европске уније; припрема извештаје из делокруга Групе и обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких, техничко-технолошких наука или природно-математичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 7 година радног искуства у струци; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
6. Радно место за координацију послова финансијске контроле, у звању самостални саветник
Одсек за финансијску контролу уговора прекограничне сарадње, Одељење за финансијско управљање, финансијску контролу и рачуноводство - Сектор за уговарање и финансирање програма из средстава Европске уније
1 извршилац
Опис послова: Координира финансијске провере за уговоре прекограничне сарадње (административне и на лицу места) достављене документације, у складу са правилима ЕУ као и домаћим правилима; врши контролу захтева за плаћање као и контролу поднетих финансијских гаранција и полиса осигурања; обавља послове контроле захтева за плаћање уговарача; припрема и доставља досијее о плаћањима уговарачима; обавља сва потребна усклађивања финансијских података са подацима других јединица у оквиру Одељења; обавља послове у складу са интерним процедурама и друге послове по налогу шефа Одсека.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких, техничко-технолошких или природно-математичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 5 година радног искуства у струци; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
7. Радно место за рачуноводствене послове, у звању саветник
Група за рачуноводство, Одељење за финансијско управљање, финансијску контролу и рачуноводство - Сектор за уговарање и финансирање програма из средстава Европске уније
1 извршилац
Опис послова: Спроводи активности у области припреме документације и спроводи појединачне фазе рачуноводственог циклуса у складу са прописима и процедурма; проверава примљену документацију (уговори, фактуре, захтеви за плаћање, изводи и др.) и обавља књижење свих појединачних процеса; пружа подршку у обављању периодичног усклађивања прокњижених података; учествује у спровођењу корективних мера прокњижених података; спроводи активности које обезбеђују да су рачуноводствени подаци, информације и документа благовремено и исправно евидентирани, обрађени, заведени и архивирани; обавља послове у складу са интерним процедурама и друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне области економске науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 3 године радног искуства у струци; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
8. Радно место за организацију послова контроле квалитета, у звању виши саветник
Одељење за контролу квалитета - Сектор за уговарање и финансирање програма из средстава Европске уније
2 извршиоца
Опис послова: Организује и извршава послове контроле квалитета и супервизије контроле квалитета документације која се подноси Делегацији Европске уније на ex-ante контролу у складу са важећим правилима, процедурама и роковима; организује и припрема препоруке за унапређење квалитета документације која је предмет ex-ante контроле; прати спровођење контроле квалитета у складу са важећим роковима и прати досијее до њиховог закључења; управља базом података у вези са ex-ante контролом, врши редован унос података у ех-ante базу и креира извештаје; израђује извештаје из делокруга рада Одељења и предлаже унапређење и измене постојећег система управљања и процедура; стара се да су подаци, информације и документа у вези са процедурама за ex-ante контролу благовремено и исправно евидентирани, обрађени, заведени и архивирани; учествује у унапређењу постојећег система и учествује у раду комисија за одабир понуда у својству посматрача; обавља послове у складу са интерним процедурама и друге послове по налогу начелника Одељења.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких, техничко-технолошких или природно-математичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 7 година радног искуства у струци; знање енглеског језика; знање рада на рачунару, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
9. Радно место за послове контроле квалитета и послове видљивости, у звању саветник
Одељење за контролу квалитета - Сектор за уговарање и финансирање програма из средстава Европске уније
1 извршилац
Опис послова: Спроводи активности које се односе на контролу квалитета документације која се подноси Делегацији Европске уније на ex-ante контролу у складу са правилима, процедурама и роковима; даје препоруке за унапређење документације која је предмет ex-ante контроле и припрема документа која су потребна за спровођење контроле квалитета које Сектор примењује; обезбеђује управљање базом података у вези са ex-ante контролом и стара се да су подаци, информације и документа у вези са процедурама за ex-ante контролу квалитета, за које је одговоран, благовремено и исправно евидентирани, обрађени, заведени и архивирани; учествује у раду комисија за одабир понуда у својству посматрача; евидентира одступања од правила ЕУ за спровођење јавних набавки; учествује у припреми извештаја из делокруга рада Одељења; обавља послове који се односе на видљивост и транспарентност активности и резултата и информише потенцијалне кориснике о могућностима ИПА програма; обавља послове у складу са интерним процедурама и друге послове по налогу начелника Одељења.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких, техничко-технолошких или природно-математичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 3 године радног искуства у струци, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
10. Радно место за организацију хоризонталних послова ИПА, у звању виши саветник
Одељење за координацију хоризонталних послова у оквиру ИПА - Сектор за уговарање и финансирање програма из средстава Европске уније
1 извршилац
Опис послова: Обавља послове који се односе на организацију хоризонталних послова ИПА из надлежности Сектора и за потребе других органа државне управе у оквиру ИПА; организује процес испуњавања услова за добијање и одржавање акредитације за индиректно управљање ЕУ фондовима у оквиру Сектора и других органа државне управе; координира спровођење активности предвиђених процедурама у вези са припремом изјаве о управљању, спроводи системске контрола на лицу места и координира припрему индикатора учинка; спроводи активности за управљање ризицима, слабостима интерне контроле и изменама у систему управљања и контроле; проверава пријављене случајеве одступања од процедура и стара се да су адекватно евидентирани; координира спровођење процедура за праћење примене препорука ревизије и унапређење постојећих процедура; спроводи активности предвиђене процедурама у вези са развојем људских ресурса; обавља послове у складу са интерним процедурама и друге послове по налогу начелника Одељења.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких, техничко-технолошких или природно-математичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 7 година радног искуства у струци, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
11. Радно место руководилац Групе, у звању виши саветник
Група за правна питања у оквиру ИПА, Одељење за интерну контролу пројеката, неправилности и правна питања у оквиру ИПА - Сектор за уговарање и финансирање програма из средстава Европске уније
1 извршилац
Опис послова: Руководи, планира и организује рад Групе за правна питања у оквиру ИПА; организује послове пружања правне помоћи у вези са ИПА; организује пружање правне помоћи приликом припреме тендерске документације и одговора понуђачима на питања постављена у фази пре подношења понуда; пружа правну помоћ током спровођења поступака оцењивања понуда, уговарања и спровођења уговора; организује припрему одговора на жалбе и притужбе приспеле на поступке оцењивања понуда, уговарања и спровођења уговора; пружа правну помоћ приликом идентификације и разматрања сигнала неправилности; учествује у процесима који су у вези са стручним усавршавањем државних службеника у Групи; сарађује са другим органима државне управе и обавља и друге послове по налогу начелника Одељења.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља правних наука, на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 7 година радног искуства у струци, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
III Место рада за сва извршилачка радна места: Београд.
IV Фазе изборног поступка и учешће кандидата:
Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне, посебне функционалне и понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са комисијом.
У изборном поступку проверавају се:
1. Опште функционалне компетенције, и то:
- Организација и рад државних органа Републике Србије– провераваће се писмено (путем теста)
- Дигитална писменост – провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару)
- Пословна комуникација – провераваће се писмено (путем симулације).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „Дигитална писменост“, ако поседујете важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције – Дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
2. Посебне функционалне компетенције:
Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 1:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – послови међународне сарадње и европских интеграција (прописи ЕУ у контексту праћења усклађивања прописа Републике Србије са прописима и стандардима Европске уније) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место - планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о осигурању депозита) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о државној управи) - провераваће се путем писане симулације.
Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 2:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада - послови управљања фондовима ЕУ и међународном развојном помоћи (генерисање пројеката, припрема и спровођење грант шема, финансијских инструмената и уговора у оквиру ИПА и ЕСИ фондова (јавне набавке, уговарање, спровођење и праћење спровођења уговора, видљивост, извештавање и одобрење плаћања)) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Уредба о управљању програмима претприступне помоћи Европске уније у оквиру инструмента за претприступну помоћ (ИПА II) за период 2014-2020. године) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (ПРАГ – Практични водич кроз процедуре уговарања помоћи ЕУ) - провераваће се путем писане симулације.
Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 3:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада - послови управљања фондовима ЕУ и међународном развојном помоћи (генерисање пројеката, припрема и спровођење грант шема, финансијских инструмената и уговора у оквиру ИПА и ЕСИ фондова (јавне набавке, уговарање, спровођење и праћење спровођења уговора, видљивост, извештавање и одобрење плаћања)) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Уредба о управљању програмима претприступне помоћи Европске уније у оквиру инструмента за претприступну помоћ (ИПА II) за период 2014-2020. године) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (ПРАГ – Практични водич кроз процедуре уговарања помоћи ЕУ) - провераваће се путем писане симулације.
Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 4:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада - послови управљања фондовима ЕУ и међународном развојном помоћи (генерисање пројеката, припрема и спровођење грант шема, финансијских инструмената и уговора у оквиру ИПА и ЕСИ фондова (јавне набавке, уговарање, спровођење и праћење спровођења уговора, видљивост, извештавање и одобрење плаћања)) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Уредба о управљању програмима претприступне помоћи Европске уније у оквиру инструмента за претприступну помоћ (ИПА II) за период 2014-2020. године) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (ПРАГ – Практични водич кроз процедуре уговарања помоћи ЕУ) - провераваће се путем писане симулације.
Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 5:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада послови управљања фондовима ЕУ и међународном развојном помоћи (процес управљања пројектним циклусом у контексту програма ЕУ и других програма финансираних из међународне развојне помоћи) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Уредба о управљању програмима претприступне помоћи Европске уније у оквиру инструмента за претприступну помоћ (ИПА II) за период 2014-2020. године) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (ПРАГ – Практични водич кроз процедуре уговарања помоћи ЕУ) - провераваће се путем писане симулације.
Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 6:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада - послови управљања фондовима ЕУ и међународном развојном помоћи (генерисање пројеката, припрема и спровођење грант шема, финансијских инструмената и уговора у оквиру ИПА и ЕСИ фондова (јавне набавке, уговарање, спровођење и праћење спровођења уговора, видљивост, извештавање и одобрење плаћања)) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Уредба о управљању програмима претприступне помоћи Европске уније у оквиру инструмента за претприступну помоћ (ИПА II) за период 2014-2020. године) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (ПРАГ – Практични водич кроз процедуре уговарања помоћи ЕУ) - провераваће се путем писане симулације.
Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 7:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада - послови управљања фондовима ЕУ и међународном развојном помоћи (генерисање пројеката, припрема и спровођење грант шема, финансијских инструмената и уговора у оквиру ИПА и ЕСИ фондова (јавне набавке, уговарање, спровођење и праћење спровођења уговора, видљивост, извештавање и одобрење плаћања)) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Уредба о управљању програмима претприступне помоћи Европске уније у оквиру инструмента за претприступну помоћ (ИПА II) за период 2014-2020. године) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (ПРАГ – Практични водич кроз процедуре уговарања помоћи ЕУ) - провераваће се путем писане симулације.
Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 8:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада - послови управљања фондовима ЕУ и међународном развојном помоћи (генерисање пројеката, припрема и спровођење грант шема, финансијских инструмената и уговора у оквиру ИПА и ЕСИ фондова (јавне набавке, уговарање, спровођење и праћење спровођења уговора, видљивост, извештавање и одобрење плаћања)) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Уредба о управљању програмима претприступне помоћи Европске уније у оквиру инструмента за претприступну помоћ (ИПА II) за период 2014-2020. године) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (ПРАГ – Практични водич кроз процедуре уговарања помоћи ЕУ) - провераваће се путем писане симулације.
Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 9:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада - послови управљања фондовима ЕУ и међународном развојном помоћи (генерисање пројеката, припрема и спровођење грант шема, финансијских инструмената и уговора у оквиру ИПА и ЕСИ фондова (јавне набавке, уговарање, спровођење и праћење спровођења уговора, видљивост, извештавање и одобрење плаћања)) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Уредба о управљању програмима претприступне помоћи Европске уније у оквиру инструмента за претприступну помоћ (ИПА II) за период 2014-2020. године) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (ПРАГ – Практични водич кроз процедуре уговарања помоћи ЕУ) - провераваће се путем писане симулације.
Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 10:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада послови управљања фондовима ЕУ и међународном развојном помоћи (изградња и одржавање система за управљање програмима и пројектима по захтевима Европске уније) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Уредба о управљању програмима претприступне помоћи Европске уније у оквиру инструмента за претприступну помоћ (ИПА II) за период 2014-2020. године) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (Зaкон о потврђивању Оквирног споразума између Републике Србије и Европскe комисијe о правилима за спровођење финансијске помоћи Европске уније Републици Србији у оквиру инструмента за претприступну помоћ (ИПА II)) - провераваће се путем писане симулације.
Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 11:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада - послови руковођења (управљање пројектима) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада - послови управљања фондовима ЕУ и међународном развојном помоћи (генерисање пројеката, припрема и спровођење грант шема, финансијских инструмената и уговора у оквиру ИПА и ЕСИ фондова (јавне набавке, уговарање, спровођење и праћење спровођења уговора, видљивост, извештавање и одобрење плаћања)) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Уредба о управљању програмима претприступне помоћи Европске уније у оквиру инструмента за претприступну помоћ (ИПА II) за период 2014-2020. године) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (ПРАГ – Практични водич кроз процедуре уговарања помоћи ЕУ) - провераваће се путем писане симулације.
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција могу се наћи на сајту Министарства финансија www.mfin.gov.rs.
3. Понашајне компетенције: понашајне компетенције за радно место под редним бројем 11. (управљање информацијама; управљање задацима и остваривање резултата; оријентација ка учењу и променама; изградња и одржавање професионалних односа; савесност, посвећеност и интегритет и управљање људским ресурсима) - провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираног на компетенцијама. За сва остала радна места понашајне компетенције (управљање информацијама; управљање задацима и остваривање резултата; оријентација ка учењу и променама; изградња и одржавање професионалних односа и савесност, посвећеност и интегритет) - провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираног на компетенцијама.
4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата: процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).
V Рок за подношење пријава: рок за подношење пријава је осам дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање – листу „Послови“.
VI Пријава на јавни конкурс: врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима и Министарства финансија или у штампаној верзији у писарници Министарства финансија, Кнеза Милоша бр. 20.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку.
Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
VII Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство). Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао). Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинскоj управи.
Напомена: Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту.
Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС“, број 18/16, 95/18 – аутентично тумачење и 2/23 - УС) је, између осталог, прописано да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то неопходно за одлучивање, у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницама садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама. Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
VIII Рок за подношење доказа: кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од пет радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на адресу Министарства финансија, Београд, Кнеза Милоша бр. 20.
IX Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 5. фебруара 2025. године, о чему ће учесници конкурса бити обавештени на бројеве телефона или електронске адресе које су навели у својим пријавама.
Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција и понашајних компетенција ће се обавити у Служби за управљање кадровима, у Палати „Србија“, Нови Београд, Булевар Михајла Пупина број 2 (источно крило). Интервју са конкурсном комисијом ће се обавити у просторијама Министарства финансија, Кнеза Милоша бр. 20. у Београду. Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или електрoнске адресе), које наведу у својим пријавама.
X Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
XI Трајање радног односа: За сва радна места радни однос се заснива на неодређено време.
XII Лица која су задужена за давање обавештења: Наташа Костић тел. 011/765-2034 и Татјана Јовановић, тел: 011/765-2359.
XIII Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве на конкурс: Пријаве на конкурс шаљу се поштом или предају непосредно на писарници Министарства финансија, Кнеза Милоша 20, Београд, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачких радних места”.
Напоменe:
Чланом 9. Закона о државним службеницима прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција. Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду од 6 месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада. Кандидати са положеним државним стручним испитом немају предност у изборном поступку у односу на кандидате без положеног државног стручног испита. Пробни рад је обавезан за све који први пут заснивају радни однос у државном органу. Пробни рад за радни однос на неодређено време траје шест месеци.
Државни службеник на пробном раду који је засновао радни однос на неодређено време и државни службеник који је засновао радни однос на неодређено време, а који нема положен државни стручни испит, полаже државни стручни испит у року од шест месеци од дана заснивања радног односа.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве, биће одбачене решењем конкурсне комисије.
Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао министар финансија.
Овај конкурс се објављује на интернет презентацији и огласној табли Министарства финансија, на интерент презентацији Службе за управљање кадровима, на порталу е-управе, на интернет презентацији, огласној табли и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
ОПШТИНСКО ПРАВОБРАНИЛАШТВО ОПШТИНЕ БАЧКА ТОПОЛА
ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ШАПЦУ
ИНСТИТУТ ЗА НЕОНАТОЛОГИЈУ
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
ЗАВОД ЗА ЈАВНО ЗДРАВЉЕ ПАНЧЕВО
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати